Dnevni Spam

29 септембра, 2006

Koliko je teško uloviti spamera?

Filed under: pecanje — dnevnispam @ 9:57 am

Kada bi policija htela malo da se pozabavi problemom spamera, siguran sam da ne bi bilo previše teško da ulove većinu. Naročito ove koji prodaju nešto, i vrlo će rado da ostave svoje podatke.


Na Webu sam našao neku firmu iz Užica stavio njihovu adresu i telefon magacina u podatke u potpis, samo da bi delovalo ozbiljnije. Spamer je čak zvao tamo i pitao za moj izmišljeni identitet (zamišljam zbunjene vozače viljuškara koji se deru na slušalicu pokušavajući da shvate šta on hoće). Dobija odličnu ocenu za naivnost, pošto ga čak ni to što oni „ne znaju za takvoga“ nije nateralo da posumnja. Uglavnom, posle 10 minuta utrošenih na pisanje mailova došao sam do cilja.

SPAMER -> DNEVNISPAM 25.09.2006

Subject: Email imenik-odlicna prilika!
From: „email adresar“ <eadresar@gmail.com>

Prodajem preko 10 000 email adresa u prvom paketu-cena 2000 din. I 50 000
emailova u drugom-cena 4000din.Komplet oba od preko 60000 emailova
5000din.Pola su firme,pola privatna lica koja koriste
internet.Uglavnomkompletno sa teritorije
Srbije.Kupovinom ovih adresa otvara vam se mogucnost velikog povecanja
prometa vaseg posla bez obzira cime se bavite.Provereno u praksi vise
puta.Informacije su buducnost pogotovo preko interneta.Mozete poruciti
pouzecem ali obavezno pored adrese ostavite I kontakt telefon najbolje
mobilni.A postoji mogucnost da vam na email posaljem sve ovo jer ne zauzima
mnogo s obzirom da se nalazi u tekstualnom obliku,a vi uplatite novac preko
postnet uplatnice na posti naravno pre nego vam posaljem.

Mozete pisati na ovaj email sa koga vam pisem ili na biznismen01@hotmail.com

Ukoliko ste zainteresovani pisite.

DNEVNISPAM -> SPAMER 25.09.2006

Postovani,

veoma sam zainteresovan za Vasu ponudu (email adresar). interesuje me,
pre svega, kako znam da su ti kupci iz srbije? Koji su nacini placanja za taj
adresar?

Pozdrav,

SPAMER -> DNEVNISPAM 25.09.2006

pa ja ih koristim vec neko vreme 90% je iz srbije a ostatak iz okolnih bivsih republika.za mesec dana mi je 3 puta povecalo promet samo sto sam poslao jedan mali deo ovih mailova za jedan moj posao preko interneta.jako je dobra stvar mozes je koristiti za bilo koji posao.ti javi ako si zainteresovan,a ja ti onda mogu poslati pouzecem .iako mnogo lakse i sa manje troskova je da uplatis na postnet u posti i ja ti posaljem na mail u roku od pola sata.posto ne zauzima mnogo moze se slati i preko maila

DNEVNISPAM -> SPAMER 26.09.2006

Postnet je ok. Daj mi podatke.

SPAMER -> DNEVNISPAM 26.09.2006

ej ali nisi rekao koju ces kolicinu,imas neki mobilni pa da ti posaljem podatke sms porukom? znaci predpostavljam da znas kako ide na postnet,uplatis cifru koju dogovorimo i za primaoca pises moje podatke a za posiljaoca tvoje i onda mi samo javis broj uplate i ja ti posle toga saljem na mail.znaci javi za mobilni ili da se sutra cujemo preko fiksnog pa da se dogovorimo?

SPAMER -> DNEVNISPAM 27.09.2006

pa ja sam vas zvao na onaj broj sto ste napisali ali oni ne znaju za takvoga tako kazu

DNEVNISPAM -> SPAMER 28.09.2006

Ma pusti kretene, mrzi ih da zive. zvacu ja tebe – koji ti je telefon?

SPAMER -> DNEVNISPAM 28.09.2006

ajde nazovi na 0643037859 posle 15 casova uglavnom

Оставите коментар »

Нема коментара.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Постави коментар

Направите бесплатно веб-место или блог на WordPress.com..